środa, 17 grudnia 2014

Snake shirt and baby blue accessories

Hej kochani!

                Jak tam u Was? Wysłałam ostatnio zgłoszenie do jednego konkursu… „Bitwa stylistów 2014” organizowanego na stronie internetowej answear.com .  Trzeba było wysłać zdjęcia co najmniej 3 stylizacji, następnie przez profesjonalne jury wybieranych jest 15 osób zakwalifikowanych do etapu II. Ogólnie świetna sprawa, jakbym się dostała dalej, to Wam napiszę więcej na ten temat. Jednak to jest cholernie trudne, gdyż w konkursie biorą udział profesjonalni styliści, którzy ubierają modelki, do tego w towarzystwie makijażystów oraz fryzjerów. A ja? Jestem czterema tymi osobami w jednej, ale szansę mam! Nawet nie wyobrażam sobie mojej radości, gdybym przeszła do kolejnego etapu, ale by było cudownie!
                Teraz w radiu słychać dzwonki sań, Wham’a śpiewającego do znudzenia „Last Christmas” oraz romantyczną Mariah Carrey. Te piosenki słyszymy od lat. Rok w rok. Jednak chyba nigdy mi się nie znudzą! Towarzyszą każdym corocznym Świętom Bożego Narodzenia.
                Już nie mogę się doczekać Wigilii, pierogów, barszczu, makowca, jeszcze więcej pierogów i jeszcze… pierogów! Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się głównie z tymi pięknymi charakterystycznymi dla nich zapachami otulającymi cały dom, gdy wszyscy krzątają się, lepią uszka, pieką ciasta i pakują prezenty przed Wigilią. Pachnąca ciemnozielona choinka, której zapach niczym nie przypomina woni odświeżacza-zawieszki do auta w kształcie choinki, domowe pierniczki w kształcie serduszek, gwiazdek i aniołków, aromat goździków unoszący się z kubków pełnych gorącej zimowej herbatki, cynamonowe świece, których zapach zmieszany z zapachem obieranych pomarańczy unosi się przy cieple kominka. Tym świątecznym akcentem kończę dzisiejszego posta i pragnę Wam życzyć, abyście właśnie otoczeni tymi ukochanymi domowymi zapachami, rodzinnie spędzili tegoroczne radosne Święta Bożego Narodzenia, śpiewając ulubione kolędy oraz ciesząc się wzajemnym towarzystwem. Wesołych Świąt! :) 
                Dzisiejsza stylizacja (pierwsze zdjęcie jest jednym z 4. wysłanych przeze mnie do konkursu): koszula z wężowym wzorem, podarte jeansy boyfriend’y, Nike Roshe Run w palmy oraz torebka i czapka w jednym z moich ulubionych kolorów – „baby blue".








fot. Justyna Pałka
gościnnie: Jan Stanek ;D
miejsce: kawiarnia Etc... ul. Szkolna 11/1, Nowy Sącz 33-300

shirt - ? / jeans - Colcci / shoes - Nike Roshe Run
/ bag & cap - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz