czwartek, 20 listopada 2014

Oversize jumper and emerald tights

Cześć kochani!

                Ostatnio bardzo spodobały mi się personalizowane rzeczy. Co o tym myślicie? Przygotowałam dla Was kilka naprawdę fajnych propozycji, wiadomo, niektóre droższe, a inne takie, na które każdy z nas mógłby sobie pozwolić. A już na pewno w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Mikołajek.
                Chyba każda dziewczyna lubi pić kawę, herbatę z ładnego kubka. Wiem, że kubki nie są niczym oryginalnym jeśli chodzi o prezent i często są wyjściem awaryjnym, gdy kompletnie nie wiemy co kupić, ale te nie! Są świetne i sama nie wiem czy sobie takiego nie sprawię. Otóż mówię o kubkach Magic.Mug, które możecie zamówić na https://www.facebook.com/my.magic.mug. Wybieracie model oraz ustalacie, co byście chcieli mieć napisane, a Julia Gruszecka, czyli autorka tych magicznych designerskich kubków, spełnia Wasze życzenia i wykonuje je według uznania. Czcionki jakimi pisze są przeurocze. Personalizowane kubki są świetną alternatywą na mikołajkowy prezent. Cena: 30-40zł.
                Teraz coś, co mi się mega podoba i uważam to za super pomysł, lecz cena też jest dużo dużo wyższa. Są to naszyjniki i pierścionki z kolekcji My Wish od Minty Dot. Jest to biżuteria z małą szklaną bańką, w której znajduje Wasze życzenie zapisane na małym ruloniku owiniętym w kolorowy sznureczek. Każdy ma jakieś marzenia, większe i mniejsze, ważniejsze i mniej ważne. To jedno jedyne, o którym może nikt inny oprócz Ciebie nie wie, zapisujesz na ruloniku, wkładasz do bańki i nosisz cały czas przy sobie, pamiętając, że cuda się zdarzają, marzenie zmieniając w cel, do którego dążysz. Tę biżuterię możecie zamówić tutaj: http://www.mintydot.pl/kolekcje/my-wish. Cena: 330zł – srebrna biżuteria, 1 130zł – złota.
                Kolejną rzeczą są czekoladki w formie telegramu. To pudełeczko z pysznymi czekoladowymi literami, które tworzą wybrany przez Ciebie telegram.
Na stronie internetowej http://czekoladowytelegram.pl/do/chocotelegram znajduje się wiele różnych opcji życzeń, wyznań itp. Na 6. grudnia możecie komuś dostarczyć np. z napisem „Czy byłeś grzeczny?”, w Boże Narodzenie „Słodkich świąt”. Są też telegramy dla zakochanych. Myślę, że bombonierka z czekoladowym napisem „Umówisz się ze mną?” przekonałaby nie jedną, nawet te, które nie należą do łasuchów. Cena: od 30zł.
                Dzisiejsza stylizacja: oversize'owy kochany sweter, mini koronkowa czarna spódniczka, szmaragdowe jesienne rajstopy, czarno-biały płaszcz, gruby, duży szal i klasyczne sztyblety. Jak Wam się podoba? Piszcie w komentarzach :)












fot. Marysia Balas

jumper and tights - C&A / skirt - Stradivarius / coat - Reporter
 / scarf - Cropp / boots - venezia.pl

3 komentarze:

  1. to już przesada! Myślałam że nie jesteś jedną z tych blogerek które zamiast pisać coś oryginalnego i fajnego jak ty na początku tylko wklejają linki reklamujące różne strony, ale się myliłam. Naprawdę mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że masz takie na ten temat zdanie, gdyż ja za tą nazwijmy to reklamę, nie dostałam i nie dostanę żadnych pieniędzy. Napisałam posta na temat personalnych gadżetów, ponieważ ostatnio bardzo mi się spodobały, a nie żeby dostać za to jakieś wynagrodzenie w formie pieniężnej. Z drugiej strony głupio by było pisać o czymś, nie podając żadnych konkretów. Po prostu chciałam się z Wami podzielić naprawdę świetnymi pomysłami na prezent :) Mam nadzieję, że kolejny post Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Stylizacja piękna!

    OdpowiedzUsuń